مصدومیت13نفر در سانحه رانندگی محور باغچه مشهد
چاپ

سانحه رانندگی در محور باغچه مشهد موجب مصدومیت 13 نفر از سرنشینان اتوبوس شد .

  به گزارش وب دا ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : این حادثه صبح امروز ( 10 بهمن )در پی واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس در 27 کیلومتری محور باغچه –ملک آباد - مشهد  به علت بی احتیاطی راننده و لغزندگی جاده رخ داد .

دکتر رضا وفائی نژاد با اشاره به اینکه این اتوبوس از اصفهان به سمت مشهد راهی بود اظهار داشت : در پی اعلام به مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی یک فروند بالگرد به همراه چهار دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مصدومان حادثه به محل اعزام شدند .

وی گفت : سه نفر از مصدومان این حادثه با استفاده از بالگرد به بیمارستان طالقانی و  دیگر مجروحان نیز با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی  شهید کامیاب منتقل شدند .

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مصدومان حادثه  دچار جراحات و شکستگی هایی از جمله شکستگی کمر ، ترومای سر و شکستگی دست و پا شده بودند خاطر نشان کرد : خوشبختانه هیچ یک از مصدومان این سانحه رانندگی  دچار بیهوشی و یا بدحالی  وخیم نشدند.

 دکتر وفائی نژاد افرود : بر اساس پیگیری های انجام شده از بیمارستانهای طالقانی و شهید کامیاب 7 نفر از این مجروحان بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب


--------------------------------------------------------------------------------